رمانهای دوست داشتنی من
رمانهای دوست داشتنی من

رمانهای دوست داشتنی من

دلم رویا می‌خواهد

دلم رویا می‌خواهد، انقدر زیبا و خواستنی که دوباره جوانم کند و پر از شور و شوق... که زندگیم را زیبا و پرانگیزه کند و مملو از چیزهای نو و تازه؛ که برایم شود هدف و آرمان و مجبورم کند برای رسیدن بهش مدام تلاش کنم و تلاش کنم! 

دلم رویا می‌خواهد انقدر وسیع و گسترده که دلتنگی جرات نکند از یک فرسخیم رد شود؛ که جهان دوباره برایم سبز و رنگی شود؛ که مثل دخترک نقاشی ارغوان رو به پنجره ی رویا دراز کشیده، دستها را زیر سر گذاشته و غرق شوم در عالم رنگی رویا؛ درست به همان اندازه شاد، بی‌‌قید، بی‌خیال و پر از آرامش!  

دلم رویا می‌خواهد برای بودن، برای زندگی و برای خیلی چیزهای دیگر که نه اینجا مجالیست برای گفتنش و نه اصولا دوست دارم به زبان آرمشان... تو همین قدر بدان که دلم رویا می‌خواهد زیاد ولی مغزم بلنکِ بلنک است... تهی از هر فکر و احساسی و در قلبم خلاء بیداد می‌کند!    

 

پ.ن. یکی نیست به این خانمه بگوید بابا جان من تو می‌خواهی حرف بزنی خوب بزن ولی دیگر چرا مخ مردم را به کار میگیری؟! ده نفر دیگر هم به جز من اینجا وجود دارند تو چرا گیر داده‌ای به من تنها! انقدر وسط حرفهایم وِر زد و ور زد که به کل رشته ی کلام و احساس از دستم خارج شد وگرنه این پست خوب از آب در می آمد ایف این وروره جادو مجالم می‌داد!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
fafa دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.tobealone.blogfa.com

الان جنابعالی باید بفرمائید با کدوم سیستم آپ فرموده اید... که دلتان رویا هم میخواهد...

با کابل شبکه همکارمبهش گفتم بده من سیستمم رو باهاش چک کنم اونم با کلی غر غر داد (تو این طبقه فقط دو نفر به شبکه وصلند یکی خانم همکار که اپراتوره نفر بعدی هم خانم مدیرمون) دوستم از اون موقع تا حالا هم دارم تند تند یا آپ میکنم یا میرم به دوستام سر میزنم... آخه دیگه داشتم میمردم از بی خبری از دوستام

طناز دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 01:37 ب.ظ

وای بهار! اگر بدانی من چقدددددددددددددددر دلم رویا می‌خواهد! اگر بدانی....

فانی دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 02:06 ب.ظ http://fania.blogsky.com

هی ..
اینجور که تو گفتی والا منم دلم رویا خواست ..
..
لینکت کردم

ممنون

مامان دینا دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ می نویسی بهار ............نویسنده ای ..........اگر نیستی هم سعی ات را بکنی یک نویسنده از نوع بهترین هایش می شوی!

قربونت برم دوستم که اینقدر بهم انرژی مثبت و انگیزه میدی... تو لطف داری به من عزیزم... ممنونم

مموی عطربرنج دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 02:32 ب.ظ http://attrr.com

آخی...منم دوست دارم همیشه وقتی شبها با پنجره باز رو به روم که باد خنک پاییزی از لا به لاش به داخل می وزه، سرمو می زارم روی بالش،هی رویا ببافم...هی رویا ببافم...

هی

محمد رضا دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 06:40 ب.ظ

زندگی تحقق رویاهاست
لحظه هایی که الان تجربه می کنیم زمان ساختن رویاهایی است که در آینده منتظر آن هستیم
همیشه کسی در قرعه کشی بانک برنده میشه 1-در زمان حال رفته حساب باز کرده
2-مطمئن بوده که برنده میشه که وقت گذاشته
البته اینکه همه ما ایرانی ها تازگی ها دچار نوستالژیک شدیم دلیل اصلی آن انرژی های منفی است در محیط اطرافمون که همواره به جای آنکه سعی کنیم از خودمون دور کنیم به آن دامن می زنیم در نتیجه ما هر روزمان از دیروز بدتره و به شدت دچار روزمرگی می شیم واسه همینه که همش در حسرت گذشته حسرت می خوریم و یا اینکه همش دلمون رویا هایی می خواد که....

به هر حال رویا حتما سفر به فضا نیست می تونه قدم زدن زیر یه بارون پاییزی باشه و ... گرفتن یه عالمه انرژی مثبت برای تحقق رویاهات پس منتظر اولین باران امسال باشیم
یادت باشه بردن چتر ممنوعه
اگر در زندگی به داشته هایمان فکر کنیم وقتی برای فکر کردن به نداشته هایمان نخواهیم داشت

کاملا درست میگویی زندگی تحقق رویاهاست ولی عزیزم خیلی از زندگی ها بودند و هستند که هیچ رویایی درش محقق نشد... البته خدا رو شکر همونطور که خودتم خوب میدونی من خیلی از رویاهایم برایم به حقیقت پیوست ولی میدانی چیست من الان دلم یک رویای درست و حسابی می خواهد که حسرتش را بخورم و برای رسیدن بهش مدام دست به دامان خدا شوم... دلم از آن دست رویاها می خواهد که آرام و قرار را بگیرد از من ... نمیدونم یه جورایی حس میکنم این بی رویایی کم کم منجر به افسردگیم بشه و امید به زندگی رو ازم سلب کنه....
خودت میدونی من از خیس شدن بیزارم پس بیخود قیافه ترسناک به خودت نگیر... من حتما چتر با خودم میارم

شرلی دوشنبه 25 مهر 1390 ساعت 08:37 ب.ظ

رویا... میدونم چی میگی! خیلی سخته که آدم هیچ انگیزه ای نداشته باشه! ولی ، تو حتما میتونی یه انگیزه خومشول برای خودت پیدا کنی دوستم!

فرداد سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 12:20 ب.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام بهاره خانم
به خدا که منم می خوام....امان از این همه واقعیت...
شما همیشه نکته های به جایی رو نشونه میگیری...
برقرار باشی.

سلام آقا فرداد
احوال شما؟
شما لطف دارید... ممنون...
میدونید حس میکنم هرچی جلوتر میریم و سنمون بیشتر میشه این حالات و احوالات با شدت بیشتری به سراغمون میان هرچی سن بیشتر دلگرفتگی و دلتنگی هم بیشتر...
شما هم بهمچنین ممنونم.

بانو سه‌شنبه 26 مهر 1390 ساعت 01:41 ب.ظ http://mymindowl.persianblog.ir

حالا اینترنت دار شدی یا نه...

شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد