رمانهای دوست داشتنی من
رمانهای دوست داشتنی من

رمانهای دوست داشتنی من

سرنوشت روح

امروز میخوام درمورد کتابی باهاتون حرف بزنم که موضوعش کلا با موضوع کتابایی که تا حالا معرفی کردم بهتون فرق داره این کتاب داستانی نیست بلکه براساس تجربه هاییه که آقای دکتر نیوتن از مریضهاش کسب کرده ست. دکتر نیوتن روانشناسیه که بیمارانش رو از طریق هیپنوتیزم مداوا میکنه و طی هیپنوتیزمهایی که انجام میده و روح بیمارش رو میفرسته به عقب و عقب و عقبتر ناگهان متوجه میشه که روح بیمار از زندگی فعلیش گذشته و به زندگیهای قبلیش رسیده، برای من این کتاب خیلی خیلی جالبه و مشتاق شدم که برم کتاب اول آقای دکتر با عنوان سفر روح (انتشارات جیحون) رو هم تهیه اش کنم  ولی راستشو بخواهید یه نموره دچار سردرگمی شده ام چون اسلام تناسخ رو صد در صد رد کرده ولی خوب ... حالا خودتون بخونید متوجه حال من میشید.

 

این کتاب حاوی اظهارات بیش از یکصد داوطلبی است که در حالت هیپنوتیزم به حافظه پنهانی و ضمیر ابرآگاه خود دست می سایند و خاطرات و تجربیات خو را از فضایی که نویسنده آن را «دنیای روح» نامیده است شرح می دهند. با این کتاب، غریبان از زبان دانشمندان خود با این حقیقت آگاه می شوند که ما ، در فاصله زندگی های زمینی ، مدتی را در عالمی دیگر می گذرانیم.
وجه مشترک گفته های تمامی داوطلبان در شرح و توصیف این « عالم دیگر» نظم و تدبیر خلل ناپذیر ، مهر و محبت سرشار و نظام آموزشی آن است.
پ.ن1. خانم فریده ی عزیز، بله با باد میخوانم را خونده ام و دوسش داشتم؛ البته سبک و سیاق محترم خیلی خیلی تفاوت داره با این کتاب، از طرفی محترم به نظر من خیلی خاصه داستانش و ممکنه هر کسی خوشش نیاد، من ولی عاشقشم. 

پ.ن 2. مهین خانم عزیز، خیلی هم ممنون و خوشحال میشم که رمانهای دوست داشتنی خودتون رو بهم معرفی کنید