رمانهای دوست داشتنی من
رمانهای دوست داشتنی من

رمانهای دوست داشتنی من

مفید در برابر باد شمالی

این کتاب رو تازه تموم کردم و بد ندوستم بیام و به شما هم معرفیش کنم. کتاب خیلی خیلی جالبی بود و مناسب دنیای امروز ما. دنیایی که گاهی اوقات آدم واقعیت رو از تخیل نمیتونه تمیز بده و یا مجازی و غیرمجازی با هم جاهاشون عوض میشوند. دنیای امروزی مخلوط شده با اینترنت که همواره آدم رو گیج و سردرگم میکنه.

نویسنده: دانیل گلاتائور

مترجم: شهلا پیام

انتشارات: ققنوس

تعداد صفحه: 247

سال انتشار: 1391

خلاصه داستان:

مفید در برابر باد شمالی مجموعه‌ای از نامه‌هایی است که توسط ای‌میل نوشته شده‌اند. عشق و مفهوم بنیادین آن از دیرباز محل تفاهم و عدم تفاهم بین زن و مرد بوده است و رابطه‌های عمیق حکایت از روانشناسی و روانکاوی زن‌ها و مردهایی دارد که مفهوم عشق حقیقی را شکل داده‌اند. نویسندة این کتاب در اصل روزنامه‌نگاری است که همکاری دائمی با یکی از روزنامه‌های پر تیراژ آلمانی دارد. در دانشگاه روانشناسی بالینی خوانده و در این کتاب بر اساس یک تصادف غیرمنتظره صحنه‌ها و رویدادهای به یادماندنی در برابر دیدگان مخاطب خلق می‌کن . داستان از آنجا شروع می‌شود که خانم « روتنر » توسط ای‌میل خواهان فسخ اشتراک مجلاتش از انتشارات لایکه می‌شود چرا که معتقد است سطح کیفیت این مجله‌ها مدام در حال پایین آمدن است و او دارد پول‌های خود را هدر می‌دهد و ... اما او اشتباهی نامه را به جای دیگری می‌فرستد و بدین وسیله با فردی به نام لئو لایکه آشنا می‌شود که این خود سرآغاز ماجراست...

توضیحات پشت جلد:

لئو لایکه ایمیلهایی از غریبه ای به نام امی روتنر دریافت می‌کند و از روی ادب جواب می‌دهد؛ از آنجایی که امی خود را جذب پاسخ ایمیل می‌شود و به لئو جواب می‌دهد. بعدها لئو اعتراف می‌کند: امی عزیز، من به شما علاقه‌مندم اما می‌دانم که این علاقه‌مندی بیهوده و محال است، پس از اندک زمانی امی اعتراف می‌کند: سطور شما و قافیه‌بندهای من مردی را پیش رویم مجسم می‌کنند که احساس می‌کنم واقعاً وجود دارد.

به نظر می‌رسد اولین ملاقات حضوری فقط منوط به زمان است، اما این سؤال آنچنان هر دو را به دلشوره میندازد که مدتی مردد از جواب دادن به آن طفره می‌روند. آیا ایمیلهای مملو از عشقی که فرستاده، دریافت و ذخیره شده‌اند به ملاقات و آشنایی حضوری منتهی خواهند شد؟ و در این صورت بعدش چه می‌شود؟

نظرات 6 + ارسال نظر
lمحمد رضا شنبه 11 شهریور 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

من که تا صفحه 40 خوندم انقدر مجذوب شدم که بی صبرانه منتظرم در اولین فرصت وقت پیدا کنم و بقیشا بخونم ( فکر کنید من رمان نخون که هر 5 سال یکبار بخونم!!!!!!!!!)

فکر کن
آخه از بس سوژه اش جالبه آدم رو دنبال خودش میکشونه

بهناز یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 01:17 ب.ظ

سلام
حاضر
من اومدم، بابا ماشاا... داری . من این کتابها رو نخوندم به غیر از عادت می کنیم

سلام بهناز جان
خوبی؟
پس لازم شد همه شونو بخونی چون کتابای خیلی زیبایی هستند

مامان سمیر یکشنبه 12 شهریور 1391 ساعت 02:42 ب.ظ

یعنی برم بخرمش ؟؟؟منظورم اون کتابیه که تازه شروع کردی ...بخرم ؟؟؟؟

نه هنوز... بذار بخونم تموم که شد بهت میگم دوستم

آنجلیک دوشنبه 25 دی 1391 ساعت 07:41 ب.ظ http://la-dame-de-mes-reves.blogfa.com

من اینو خوندم
خوب بود
تازه یه دنباله هم داره که هنوز به فارسی ترجمه نشده
اما من رفتم فرانسویشو پیدا کردم تو نت
خیلی هیجان انگیز
آخر این دو تا با هم ملاقات می کنند

راست میگی؟چقدر جالب ... کاش اینجا هم ترجمه بشه خیلی دوست دارم بخونم ادامه شو... مرسی که گفتی

اذر یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 10:33 ب.ظ

عزیزم میشه بگی ازکجامیتونم این کتابودانلودکنم؟؟؟ممنون

آذر جان این کتاب چون جدیده، بعید میدونم بتونید دانلودش کنید، من تو گوگل هم سرچ کردم لینک دانلودش رو ندیدم... متاسفم نتونستم کمک کنم

فرشته دوشنبه 9 دی 1392 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام
ممنون بایت معرفی کتاب
منم امروز تموم کردم و عالی بود
چون تو زمان نت و ایمیل و چت بود واقعا همزادپنداری میکردیم باهاشون

اگه باز کتابی بود لطفا معرفی کنید

خواهش میکنم فرشته جان
منم خلق دوسش داشتم البته ىکى از دوستان گفته بود ظاهرا این کتاب ادامه داره ولی اسمشو نگفتند که بگردم دنبالش اون کتاب هم بازداشت چىز خوبی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد