رمانهای دوست داشتنی من
رمانهای دوست داشتنی من

رمانهای دوست داشتنی من

اولین پست کتابی

امروز برای شروع کار تصمیم گرفتم به جای یک کتاب، دو کتاب بهتون معرفی کنم؛ دو کتاب قدیمی و دوست داشتنی از دوران دبیرستان و یک کتاب از دوران دانشجویی. 

اول با کتاب قدیمیتر شروع میکنم با اسم:  

اثر: ساندرا پاررتی 

ترجمه: احمد مرعشی 

تعداد  صفحه: 478 

سال انتشار: 1372  

ناشر: نشر جوان

داستان در مورد کارولین دولاروم آلری با موهای کبود و خاکستری ست؛ پدرش کنت دولاروم آلری یکی از جنگجویان سرسپرده و شمشیر زن در رکاب ناپلئون بناپارت است که وفاداری خود را با کشته شدن در جنگ به ناپلئون ثابت می کند. کارولین چندی مورد عشق و توجه ناپلئون قرار می گیرد اما این عشق نیز مانند عشقهای دیگر ناپلئون که در افسردگی و شکست وی به سراغش آمده به سردی می گراید. زندگی کارولین دستخوش اتفاقات تلخ و شیرین و هیجان انگیز زیادی میشود و نهایتا بعد از سپری کردن مشقات زیاد به عشق واقعی خود میرسد. 

این کتاب به نظر من یکی از زیباترین و مهیجترین کتابهایی بود که در اون زمان خوندم حتی الان هم به نظر من یکی از زیباترین کتابهای عاشقانه است. با اینکه اوایل کتاب، داستان به عشق کارولین و ناپلئون میپردازه اما از اواسط کتاب ناپلئون به کناری رفته و وقایع هیجان انگیز دیگری برای کارولین اتفاق میفتند و نهایتا داستان با پایانی زیبا و غافلگیرکننده به پایان میرسه. نمیدونم نشر جوان هنوز در انبارش این کتابو داره یا نه اما قطعا در بازار سیاه پیداش خواهید کرد.   

برای این منظور این لینک میتونه خیلی کمکتون کنه. دست دوست جون درد نکنه که دیروز ما رو لینک کرد به کتابلاگ

کتاب بعدی:  

 

اثر: ساندرا براون 

ترجمه: لیلی کریمان 

تعداد صفحه: 230 

سال انتشار: 1380 

نشر: توفیق آفرین 

خوب یادمه که این کتابو به صورت کاملا اتفاقی و خیلی شانسکی از نمایشگاه کتاب خریدم... راستش اسمش یه جورایی بود که آدم رو یاد لج و لجبازی مینداخت برای همین خریدمش و چقدر بعدها از خودم راضی شدم برای خرید این کتاب. انقدر موضوع داستان جذاب بود و خانم کریمان زیبا ترجمه کرده بود که تو از همان چند صفحه اول جذب داستان میشدی و دلت نمیومد بذاریش زمین. 

داستان درمورد زن جوان و بیوه ای است که بخاطر قولی که به دو پسر شیطان و شیرین زبانش داده، آنها را به کمپ میبرد و آنجا اتفاقاتی بسیار جذاب و خنده دار برایش رخ میدهد. 

خدا مرا ببخشد اما چون فکر میکنم نتوانید کتابش را پیدا کنید و هم چون سایت 98یا این کتاب را برای دانلود گذاشته است، دیگر گناهش گریبان مرا نخواهند گرفت (البته فکر کنم) پس برایتان آپلودش کردم که بخوانید و لذتش را ببرید. 

دانلود کتاب 

از صمیم قلب امیدوارم تکراری نبوده باشه براتون

نظرات 8 + ارسال نظر
مموی عطربرنج یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://atri.blogsky.com

ووووووی!الان ولوولکم گرفته! خیلی کار قشنگی کردی دوستم...
هر دوشو خوندم!! جلد گل سرخ و شمشیر کتاب من دقیقا عین اینه!!
این داستان نشون می ده که ناپلئون به جز دزیره شونصد تا معشوقه داشته و تازه دم مرگش شمشیرشو به دزیره می بخشه!!
گل برام نفرستم خیلی جذاب و زیباست...خیلی...
مرسییییییییییییییییییییی!

آخ جون پس خوشت اومد دوست جون؟
من با خوندن این کتاب تازه کلی از ناپلئون بدم اومد مرتیکه ی کوتوله ی هوسباز
ولی عاشق اون دزد دریاییه بودم
من هنوزم که هنوزه هرچند وقت یه بار میرم سراغشو میخونمش از بس که دوسش دارم

افسانه یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 11:58 ق.ظ http://ninidari.bloghfa.com

به به ... خونه نو مبارک باشه خاله
هیچ گلی برای من نفرست رو خوندم اما گل سرخ و شمشیر رو نه... راستش تم های این تیپی زیاد جذبم نمی کنه و متاسفانه متاسفانه طرح روی جلد هم برای من تو انتخاب کتابی که تا الان از طرف کسی بهم پیشنهاد نشده خیلی موثره... شاید به خاطر اینه که هیچ وقت نرفتم سراغ گل سرخ و شمشیر... ولی با تعاریفی که تو کردی از این کتاب حتما می رم سراغش...

مرسی خاله جونم
راستش شاید اگه الان باشه منم با این طرح جلد نمیرفتم سراغش اما قدیم اگه یادت باشه طرح جلد کتابا اکثر گل و بلبل بود ولی کتابای الان طرح جلداشون باکلاس و خوشگلتر شده اند
خودم دارم کتابشو میدم بهت بخونیش خاله جون جونم

بهناز یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام مبارکه. اسباب کشی کردی هیج گلی رو خوندم. دوستشم دارم ، اما گل سرخ و شمشیر و می خونم و نظرم و میگم.راستی تعیین جنسیت نرفنی؟

سلام دوستم... مرسی... نه اسباب کشی نکردم روزمرگیها رو دارم اینجا رو هم دارم
تعیین جنسیت هم هنوز نه... وقت نکردم برم

بهناز یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 02:34 ب.ظ

گل سرخ و شمشیر رو از کتاب های دست دوم باید پیدا کرد؟ بابا کتابخون حرفه ای بابا کار درست.

اوهومآخه خیلی قدیمیه
چاکریم

بهناز یکشنبه 22 مرداد 1391 ساعت 02:37 ب.ظ

من دارم وقتی تو هستی از سایت 98ia می خونم، بدک نیست.

مرسی دوستم... میخونمش

مریم جون دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 02:39 ق.ظ http://2madadkarvashoma.blogfa.com

سلام کارت عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود کلی خوشحال شدم.ولی متاسفانه هیچ کدوم از 2 تا کتاب رو نخوندم .من اگه کمکی از دستم بربیاد واسه کتاب ها خوشحال میشم.

سلام
مرسی مریم جون
مرسی عزیزم از تشویقتکتاب دومی رو که لینک دانلودشو گذاشتم دانلود کن و بخون و حالشو ببر ... کتاب اولم ایشالا حالا یه کاریش میکنیم(شاید اسکن کنم و بذارمش براتون البته قول نمیدم اگه بتونم و برسم حتما این کارو میکنم)

مهناز دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.mahnaz-daneshjoo.blogfa.com

سلام
ممنونم..دانلودش کردم..امیدوارم خدا هم از شما راضی باشد

ممنون مهناز جان

مریم جون سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 03:41 ق.ظ http://2madadkarvashoma.blogfa.com

سلام مرسی دانلودش میکنم ولی نمی رسم بخونم کلی وقت میخوام واسه خوندن الان دارم رقص باد و آب شهره وکیلی-جنایت با کتاب رکس ستاوت جامعه شناسی خودمانی می خونم چند صفحه از از مسافر تا تب خال احمد محمود رو شروع کردم ،امروزم حمایل نام زن شادی صدر رو تموم کردم ووووووووووووووقت میخوام کلی.شما کدوم از اینایی که گفتم خوندی؟مرسی نازنین. راستی آدرس فیس بوکتون رو میدارین اینجا ؟

سلام مریم جان.
خواهش میکنم عزیزم.
راستش هیچ کدوم اینایی رو که نام بردی نخوندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد