رمانهای دوست داشتنی من
رمانهای دوست داشتنی من

رمانهای دوست داشتنی من

تشکر

1- خانم نیکپور عزیز و مهربان، 

باید به عرضتون برسونم که بنده بسیار بسیار ممنون موتورهای جستوگری هستم که دست شما رو گرفتند و آوردند به این کلبه ی حقیرانه ی مجازی من خیلی از آشنایی با شما خوشوقتم و برام جای بسی خوشبختی داره که در زمره ی دوستان شما قرار بگیرم. ممنونم از پیام گرم و محبت آمیزتون. من همونطور که گفتم بی اغراق از قلمتون خوشم اومد و کتابتون رو دوست داشتم بنا به دلایلی که در وبلاگم گفتم. خیلی خوشحال شدم از شنیدن خبر چاپ قریب الوقوع کتاب دومتون (فکر میکنم میزان گیر دادن روسای جدید ارشاد خیلی کمتر از روسای قبل باشه و دلیل وقفه ی ایجاد شده هم دست گردون شدن دولت باشه، پس بیصبرانه در انتظار چاپ کتاب دومتون هستم) مطمئنا من جزء اولین نفراتی خواهم بود که این کتاب را تهیه خواهم کرد و سه سوته خواهمش خواند. ممنون که از همخونگی ننوشتید اما اگر باز هم می نوشتید باکی نبود، من باز هم می خردیمش چون بازم طبق توضیخاتی که قبل از معرفی کتابتون دادم، عاشق خوندن داستانهایی هستم که تم رو کم کنی دارند  

من هم متقابلا برایتان آرزوی سلامتی و تندرستی دارم و امیدوارم هر کجای این کره ی خاکی که هستید شاد باشید و پر از آرامش  

پ.ن. منو ببخشید که اینجا تشکر میکنم ازتون، سعی کردم ایمیل بزنم بهتون ولی نمیدونم چرا ایمیل به خودم برگشت می خوره. 

2- غزل عزیز 

راستش کتاب سکوت در انتظار چون کتاب نستا جدیدی هست و هنوز تجدید چاپ میشه، پس دوستداران قلم اقدام به تایپش نکرده اند و تنها از طریق خریدن اون می شه خوندش؛ متاسفم که نتونستم کمکت کنم عزیزم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شادی باباخانی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 12:07 ب.ظ http://shadi-b.blogfa.com

با سلام
هفته پیش کتاب داسنان من با عنوان اخرین قهوه تلخ از نشر پیکان منتشر گردید.کتاب در طول دو هفته اینده در کتابفروشیها توزیع می گردد.این کتاب را به عنوان اثری قابل نقد به شما معرفی می کنم
با احترام
شادی باباخانی

سلام.
امیدوارم موفق باشید خانم شادی خانم... چشم تهیه میکنم کتابتون رو

J.S پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 05:53 ب.ظ http://renaissancecoffee.blogfa.com

سلام.خیلی خوشحالم که وبلاگی دارید که به معرفی کتاب و رمان میپردازید.این وبلاگ خیلی به درد خواهرم میخوره که دنبال رمان های خوب میگرده.امیدوارم موفق باشید.

سلام. ممنونم. امیدوارم کتابایی که معرفی کردم برای خواهرتون مفید باشند

افسانه نیک پور سه‌شنبه 3 تیر 1393 ساعت 12:15 ق.ظ

بهار جان یادم رفت بگم اسم کتاب دومم هست
گاهی برای دیدن ، چشم ها را باید بست
انتشارات کتابسرا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد