رمانهای دوست داشتنی من
رمانهای دوست داشتنی من

رمانهای دوست داشتنی من

اینجا نرسیده به پل

این کتابم جز اون دسته از کتاباییه که بچه های کافه کتاب تعریفشو کردند و منم نمایشگاه کتاب خریدمش. قلم خانم آنیتا خانم برام جذاب بود و دوست داشتنی؛ دغدغه های فکریش هم برام جذاب بود و راستشو بخواهید وقتی کتابو می خوندم داشتم از حسودی می ترکیدم که چطور دختر به این جوونی قلمی این چنین جذاب داره.
داستان از زبون سه دختر روایت میشه که باهم همخونه هستند. رویا که معلم زبان سفیر است و خانه اش را به مهتاب و آیدا کرایه داده است. مهتاب دخترکی همدانی است که فارغ التحصیل شیمی است و پدرش او را فرستاده تهران تا برای فوق بخواند اما او زندگی خودش را دارد و هدفی دیگر. آیدا دانشجوی ادبیات است و از اصفهان آمده است. خواننده در خلال داستان با زندگی این سه دختر به طرز شیرینی آشنا می شود انگار که کتاب دوست صمیمی او باشد و خواننده سنگ صبورش. درست به همین شیرینی. تو در خلال داستان خودت را دغدغه های این سه دختر جوون شریک می بیبینی و انگار که دلت بخواهد دست تک تکشون رو بگیری و باهاشون همدردی یا همفکری کنی. برای من که جذاب بود امیدوارم شما هم خوشتون بیاد.

نام کتاب: اینجا نرسیده به پل
نویسنده: آنیتا یارمحمدی
انتشارات: ققنوس
تعداد صفحه:  216
سال انتشار: 1391
 می خواستم عکس کتابو سرچ کنم که رسیدم به این وبلاگ، بد ندیدم شما هم بخونید؛ خوشم میاد فقط من نیستم که نسبت به سن نویسنده حساس شدم

نظرات 5 + ارسال نظر
الی سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 01:54 ب.ظ http://elidiary.persianblog.ir/

تعریف این رمان رو شنیدم . یکبار هم نزدیک بود بخرم اما مشکوک بودم. حالا که تو گفتی حتمن می خرم می خونم

امیدوارم خوشت بیاد الی جون :-)

دوست خوب من کتاب پنج‌شنبه 17 مرداد 1392 ساعت 07:59 ق.ظ http://ketabkhaneyenavid.blogfa.com

سلام دوست خوبم .وبلاگ خیلی خوبی دارید .لطفا سری به وبلاگ من بزنید .در صورت تمایل تبادل لینک کنیم و من بتونم از راهنمایی ها و نظرهاتون استفاده کنم منم وبم یه جورایی شبیه مال تو است و میخواهم کامل ترش کنم.

saeed دوشنبه 4 شهریور 1392 ساعت 10:35 ب.ظ http://kohneketab.blogfa.com

سلام به شما و خوانندگان
یک پیکان نوستالژیک دارم که داخلش و چعبه اش پر است از کتاب.کتابهای خاص ، کمیاب و نایاب(کهنه و نو) .همه کتابهای برگزیده و باارزش..حتی عامع پسنداش هم مورد تایید عده ای کتابخون حرفه ای هستند چه برسه به کتابهای خواندنی و عمیقش.
بصورت سیار می چرخیم و هر جا ، جا دیدیم و چشم ماموران سد معبر را دور ، کتابها را روی کاپوت جلو و جعبه عقب و دور تا دور سقف و باربند می چینیم.دل نازکی هم داریم که به تقاضاهای تخفیف نه نمی توانیم بگوییم.البته در حد معقولش.
به رفتارهای اجتماعی مردم هم علاقه مندیم.برای همین برخوردهایشان با مقوله کتاب را به زبانی نزدیک به طنز ، در همین وبلاگ وهمچنین در پیجی در فیس بوک می نویسیم.(صفحه ای به نام کتابفروشی سیار سعید)
سفارش کتاب می پذیریم..
لیست کتابها را تا جایی که ممکن بوده در یکی دوتا از پستها نوشته ام.ولی نه همه ی آنها را ،ولی با مطالعه همینها دستتان می آید که چه مدل کتابهایی را عرضه می کنم.تقریبا همه ی کتابهایی که دستفروش ها و نایاب فروشی های انقلاب دارند را دارم.
بعضی از دوستان که این پیام را در کامنت دونیشان دیدند گفتند با وجودیکه عادت ندارند کامنتهای تبلیغی را تایید کنند اما این یکی فرق می کند و ارزشش را دارد.شما نیز چنین کنید خیرشو ببینید.لینک هم بدهید ، هم دسترسی بعدی برای خودتان آسان می شود و نمی خواد به ذهن هزار سوداییتان فشار بیاورید که اسمش چی بود اونیکه کتاب سیار می فروخت و ... قول میدم به یادتون هم نیاد.بعلاوه لینک کنید ما هم دل رحم ، شاید که نه ، حکما برای جبران این لطفتان در پارت اول خرید تخفیفی می دهیم که راضی برگردید و هی ما را لینک کنید و هی برای ما تبلیغ کنید.باور کنید ما همچی آدم خوبی هستیم .
مشاوره تخصصی هم می دهیم.خودمان کتابخوان تیری هستیم.
کتابخانه شخصی شما را هم به قیمتی که نه سیخ بسوزد و نه کباب می خریم.
در تهران کتابها را یا به پیک می دهیم یا خودمان می آوریم خدمتتان(اگر از سه جلد بیشتر بخواهید) یا خودتان می آیید می برید یا هر مدل دیگه ای که بخواهید.شهرستانها هم با پست یا اتوبوس یا تی پاکس (البته با پرداخت هزینه)
اگر کتاب هم نمی خرید قول می دهم مطالب وبلاگ برایتان جدابیت خواهد داشت.
ضمنا لینک شدین

الی سه‌شنبه 16 مهر 1392 ساعت 10:02 ب.ظ

سلام بهاره خانوم.بهم میگین رمان پست مدرن چیه؟مثلا چرا میگن رمانای خانوم زویا پیرزاد پست مدرنه؟و سوال بعدیم اینه که من اخرین رمانی که خریدم سه کتاب بود از ایشون.داستانشو دوست داشتم.مخصوصا طعم گس خرمالو اما اخرش رو متوجه نشدم!اینم میشه بهم بگین ینی چی شد ؟ممنونم

سلام عزیزم
راستش الی جان اگه بهت بگم من خودمم زیاد فرق مدرن با پست مدرن رو نمیدونم بهم نمی خندی؟ من فقط همینقدر میدونم که داستانهای مدرن دارای یک ساختار و هدف مشخصی هستند، داستان ابتدا داره، موضوع مشخص داره و انتها؛ اما داستانهای پست مدرن اینجوری نیستند، از یک ساختار مشخص تشکیل نشده اند و طرح هدفمندی ندارند، ممکنه داستان مثلا بجای اینکه از 1 شروع بشه و به ترتیب تا 5 بره، یهو از 4 شروع کنه بعد به 2 بپره بعد برسه به 1 و همینطور الی آخر، شاید به همین دلیله که داستانای زویا پیرزاد رو پست مدرن میدونن چون از گذشته به حال میاد از حال به گذشته و تازه ممکنه انتهای داستانش هم باز بمونه و خواننده هر جور که خودش دوست داره داستان رو تو ذهنش به انتها ببره.
متاسفانه من چون مجموعه داستان دوست ندارم، سه کتاب خانم پیرزاد رو نخوندم اما با توضیحی که تو دادی فکر کنم داستان طعم گس خرمالو جز اون دسته از داستانهایی بوده که انتهای داستان واگذار شده به ذهن خلاق خواننده امیدوارم این توضیحات به دردت خورده باشه و ببخشید که بیشتر از این نمیدونستم

الی دوشنبه 22 مهر 1392 ساعت 09:21 ب.ظ

خیلی ممنون بله بدردم می خوره توضیحاتتون.تا حدودی روشن شدم.یه سوال دیگه هم دارم اینکه سایت Goodreads عضو شدم اما بلد نیستم فعالیت کنم.کل صفه زبان انگلیسیه.فقط می دونم موضوعش رمان هست.ممنون

الی جان گودریدز یه سایته برای معرفی کتاب، افراد میان و کتابایی رو که خوندند بهم معرفی می کنند... چیز خاصی نداره استفاده ش همینه که گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد