رمانهای دوست داشتنی من
رمانهای دوست داشتنی من

رمانهای دوست داشتنی من

تسلیم نگاه

از خانم هایده حائری تا حالا کتابی نخونده بودم چون ایشون رو با خانم هایده حائری بازیگر اشتباه گرفته بودم و تا میخواستم برم سمت کتاباشون، فوری صورت خانم بازیگر میومد مقابل چشمم و اصلن از خیر کتاب خریدن می گذشتم. تا اینکه چند وقت پیش دیدم بچه ها تو پیج طرفداران کتاب از یکی دو تا از کارای ایشون تعریف و تمجید کردند، این شد که منم تو نمایشگاه تصمیم گرفتم چند تا کتابی بگیرم ازشون. حس خفته، تسلیم نگاه و حس مبهم عشق کتابایی بودند که من خریدم از ایشون اما فعلا رسیدم فقط تسلیم نگاه رو بخونم.

نویسنده: هایده حائری

ناشر: پگاه/چکاوک

تعداد صفحه: 557
سال انتشار: 1391

داستان درمورد دختری باهوش به نام گلبرگه که در سن هفده سالگی سال دوم رشته کارشناسی ارشد ریاضی می خونه در تهران؛ ولی به خاطر مریضی پدرش و فشار صاحبخونه برای تخلیه ی خونه شون و کمبود پول، دنبال کار میگرده و با معرفی یکی از دوستانش موفق میشه در استودیو عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای ماهان مشغول به کار بشه و باقی داستان...

حالا نظر خودم در مورد این کتاب: به نظر من کتابش بد نیست مهمترین خصوصیتش که برام دوست داشتنی بود، تیکه های جالب و بامزه ای بود که شخصیتای داستان بهم مینداختند و تو این کتاب برای اولین بار جناب قهرمان مرد داستان از خودراضی و افاده ای و از دماغ فیل افتاده نبود!!! برعکس یه جور بامزه ای شیرین و شیطونه و آدم خواه ناخواه ازش خوشش میاد. مسلما کتابی که از اول تا نزدیکای آخرش شاد و شیرینه پایان خوبی هم داره. بنابراین می تونم بگم من از این کتاب خوشم اومده. هرچند گفتم خوشم اومده اما از اون کتابایی نیست که دلم بخوادهرچند وقت یه دفعه برم سراغش به نظرم برای یک بار خوندن بد نبود

نظرات 4 + ارسال نظر
مموی عطربرنج شنبه 8 تیر 1392 ساعت 09:13 ق.ظ http://atri.blogsky.com/

مرسی از معرفی دوستم!

خواهشمندم دوستم

افسانه شنبه 8 تیر 1392 ساعت 09:52 ق.ظ http://ninidari.bloghfa.com

مرسی از معرفیش

قربانت خاله جون

الی شنبه 8 تیر 1392 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام بهاره جان.میشه این لینکی که دوستان میان اونجا رمان ها رو مورد نقد و برسی قرار می دن رو بهم بدین تا شرکت کنم؟

عزیزم پیج کافه کتاب رو با همین اسمی که گفتم برات تو فیس بوک سرچ کن برات میاره، هم این پیچ هم پیج تکین حمزه لو و ساناز فرجی، این دو تا پیج هم در مورد کتاب و کتابخونی و نویسنده هاست و کتابای خوبی رو معرفی می کنند.

الی دوشنبه 10 تیر 1392 ساعت 10:19 ب.ظ

ممنونم بابت راهنمایی بهاره جان.

خواهش میکنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد