رمانهای دوست داشتنی من
رمانهای دوست داشتنی من

رمانهای دوست داشتنی من

خشم و سکوت+سکوت در انتظار

 

نام کتاب: خشم و سکوت

اثر: آن همپسون
ترجمه: عطیه رفیعی و رها رحیمیان
نشر لیوسا
 

تارای 25 ساله دختری است که به تازگی نامزدی اش به هم خورده است و نامزد سابق او ریکی، تصمیم گرفته تا با دوست نزدیک تارا ازدواج کند... در پی دعوت ریکی از تارا برای شرکت در جشن عروسیش، تارا تصمیم می‌گیرد تا از لج او در روزنامه آگهی دهد و دنبال یک همراه برای شرکت در جشن باشد...پسر جوان 20 ساله ی یونانی به آگهی تارا پاسخ می‌دهد و این آغازی میشود تا زندگی تارا در مسیر یونان و جزیره زیبای پروس و یک یونانی مغرور، سخت و خشن قرار گیرد! 
 توضیحات پشت کتاب:
" به جوانی خوش تیپ و جذاب برای انجام کار ساده ای با دستمزد عالی نیازمندیم."
تارا مین برای یافتن همراهی در جشن عروسی نامزد سابقش آگهی فوق را در روزنامه محلی می دهد، تا به علت تنهایی و نداشتن همراه مورد ترحم و استهزاء دیگران واقع نشود. به دنبال درج آگهی جوان یونانی خوش سیمایی به نام پل حاضر به همراهی او در عروسی می شود و ... 

فیزیک این کتاب دیگه وجود نداره؛ حتی خود انتشارت درسا (لیوسا) هم دیگه چاپ نکرده این کتابو (احتمالا ارشاد مجوز نداده برای تجدید چاپ) برای همین لینک دانلودشو براتون میذارم، البته این کتابو سایت98یا گذاشته برای دانلود، منم دیگه آپولدش نکردم و به همون جا لینک دادم. فقط دو نکته رو باید توجه داشته باشید: اول اینکه چون این کتابو اسکن کرده اند، ممکنه کمی طول بکشه تا دانلود بشه. دوم اینکه پسورد تمام کتابای پی دی اف شده ی این سایت اینه: www.98ia.com 

امیدوارم بخونید و لذتشو ببرید 

دانلود 

 

خوب امروز دوست  داشتم یک کتاب نسبتا جدیدتر هم بهتون معرفی کنم. کتابی که به نظر من یکی از جذابترین و پرکششترین کارهای نویسنده‌اشه و من یکی که دوستش دارم.  

 

نام کتاب و نویسنده‌اش که مشخصه. 

انتشارات: شادان

تعداد صفحه: ۵۶۸ 

سال انتشار: پاییز ۱۳۸۹ 

داستان درمورد یک خانواده ی ۳ نفریست که اعضای اون رو یک مادر و دو خواهر تشکیل میدهند. وضعیت قلب مادر زیاد بسامان نیست و به همین دخترا خیلی نگران مادرشونند. برای همین خواستگاران مختلف رو رد میکنند تا در کنار مادر بمونند. در نهایت مادر برای اینکه سد راه خوشبختی دخترانش نشه، حاضر میشه با آقایی جا افتاده و محترم ازدواج کنه. در پی ازدواج مادر، ارمغان دختر بزرگتر خانواده که ظاهر زیبایی هم داره، بالاخره ازدواج میکنه و ارغوان دختر کوچکتر به ناچار به اتفاق مادر همراه خونه ی حاج آقا میشه. حاج آقا دو فرزند داره یک دختر و یک پسر، دختر حاج آقا نیکی، ازدواج کرده و یک فرزند داره اما پسر حاج آقا، نیما، ازدواج نکرده و در شیراز مشغول کار و تحصیله... داستان با ارغوان همراه میشه و از لحظات تلخ و شیرین او تصویرسازی میکنه... اگر قرار باشه من 5 کتاب زیبایی رو که ظرف یکی دو سال اخیر به چاپ رسیده‌اند انخاب کنم، قطعا این کتاب یکی از گزینه‌هام خواهد بود.  

اگر نخوندید از دستش ندید. 

پ.ن.بهناز جان دیروز اسمتو دیدم ولی نتونستم نظرتو بخونم چون نمیدونم اینترنت اداره چه مرگش شده بود که یهو صفحه‌ام پرید. دوباره لاگین کردم و دیدم دو نفر برام پبغام گذاشته‌اند اما هر کاری کردم بخش نظراتم باز نشد که نشد، بعد اومدم از خونه ببینم برام چی نوشتید که دیدم هر دو نظرم پاک شده تا حالا سابقه نداشته بلاگ اسکای از این بازی سرم دربیاره ولی متاسفانه دیروز آورددیگه حالا خوبه اسم تو رو دیدم ولی نفر بعدی رو متاسفانه نفهمیدم کی بود... دوست عزیزی اگر این مطلب رو میخونی لطف کن یه بار دیگه پیغامتو برام بذار.  

بهنازی بالاخره تونستی دانلودش کنی؟

نظرات 13 + ارسال نظر
مموی عطربرنج چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 12:03 ب.ظ http://atri.blogsky.com

سکوت در انتظار محشرههههههه!برای مهناز صیدی هم نوشتم!واقعا جز بهترین اثرهاشه! من با طنز نهانی که توش بود قهقهه زدم...
اما اگه عشق و عاشقیش رو یه کم غلیظتر می کرد،بهتر بود!
اولی رم نخوندم دوستم!!

منم عاشقشم... دیشب وقتی به سرم زد از اون بنویسم دوباره هوس کردم دست بگیرم و بخونمشاز اداره که برم خونه دوباره میرم سروقتش
دوست جون دانلودش کن مطمئنم خوشت میاد

بهناز چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 05:34 ب.ظ

سلام
ممنون، بله دانلود کردم (می دونم خیلی اذیتت کردم تا دانلودش کردم شرمنده به توان بی نهایت)
دوستم
من هر 2 کتاب رو خوندم و سکوت در انتظار رو دوست دارم ، اما منم مثل ممو معتقدم می تونست عاشقانه تر باشه.
خشم و سکوت اون شخصیت مردش که خشن است رو دوست ندارم ، یه جورایی زیادی وحشیه مثل محراب در مجنون تر از فرهاد که یه سری از کاراش به روانی ها شبیهه.

شاه بلوط چهارشنبه 25 مرداد 1391 ساعت 10:34 ب.ظ http://balot.persianblog.ir

من دانلود کردم و میخونم
به نظرم باید جالب باشه
مرسی به خاطر لینکی که گذاشتی

مریم جون جمعه 27 مرداد 1391 ساعت 05:49 ق.ظ http://2madadkarvashoma.blogfa.com

سلام مرسی من تو کتابخونه م پس اگه میگین خوبه هفته بعد شروع کنمش.

مریم جون شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 04:49 ق.ظ http://2madadkarvashoma.blogfa.com

سلام بهاره جان تو فیس بوک صفحه یکسرس نویسنده ها رو پیدا کردم خیلی لذت بخش بود دیدن آدم هایی که سالها با کتاباشون خاطره داشتم شما هم دیدی؟اینم دارم ولی نخوندمش.

شاذه سه‌شنبه 31 مرداد 1391 ساعت 06:20 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

مرسی! بالاخره من برگشتم و تونستم اینجا رو لینک کنم. در اولین فرصت سکوت در انتظار رو می خرم و مطمئنم خوشم میاد. مرسی دوستم

goli پنج‌شنبه 5 بهمن 1391 ساعت 10:03 ب.ظ

download nemisheee

رویا پنج‌شنبه 14 شهریور 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

وای چرا دانلود نمیشششششششششششه

چرا عزیزم میشه، الان امتحانی خودم دوباره دانلودش کردم.

یلدا سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام بچه ها من خیلی وقت میخوام این رمان دانلود کنم ولی نمیشه میشه راهنمایم کنید

یلدا جان چون این کتاب خیلی قدیمی نیست و همچنان تجدید چاپ میشه، فکر نکنم بتونید لینک دانلودش رو پیدا کنید

نسیم دوشنبه 27 آبان 1392 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام چطوری و از کجا میشه دانلودش کرد؟

سلام، لینک دانلودش رو که پایین پست گذاشتم الانم چک کردم براحتی دانلود میشه

الهام دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 04:53 ب.ظ

من نمیتونه لینک دانلودش رو پیدا کنم ! ممنون میشم کمکم کنید

Atefeh سه‌شنبه 16 اردیبهشت 1393 ساعت 10:18 ب.ظ

سلام لطفا لینک دانلود سکوت انتظار رو قرار بدبد، تو این صفه فقط لینک دانلود خشم و سکوت است

Sara سه‌شنبه 7 بهمن 1393 ساعت 06:02 ب.ظ

سلام چطوری سکوت در اتظارو دانلود کنم؟لطفا راهنماییم کنین

عزیزم فکر نکنم free بتونی دانلودش کنی اما سایت fidbo سایتیه که کتاب الکترونیکی میفروشه، از اونجا میتونی بخری و دانلودش کنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد