رمانهای دوست داشتنی من
رمانهای دوست داشتنی من

رمانهای دوست داشتنی من

کتابهای لیلین پیک

 ساعت ۱۲:۲۵ نیمه شب 

من یک عذرخواهی بسیار گنده بهتون بدهکارم. راستش وقتی داستان عشق یا تعهد رو پیدا کردم خیلی خیلی خوشحال شدم چون فکر میکردم این کتاب هم مثل دو کتاب دیگه ی لیلین پیک لطیف و عاشقانه ست برای همین بی اونکه اول خودم بخونم و بعد براتون بذارمش، همینجور نخونده تبدیلش کردم به پی دی اف و فرتی گذاشتم اینجا براتون که دانلودش کنید. اما الان که بیشتر کتاب رو خوندم و دیگه چیزی به پایانش نمونده، دارم از خجالت میمیرم که این چی بود من براتون آپلودش کردم آخه حالا واقعا قدر ممیزی ارشادو میدونم... به نظر من بی پروایی در داستان خوبه اما دیگه نه تا این حد! به همین دلیل با عرض معذرت و شرمندگی فراوان، لینک دانلود کتاب سوم ایشون رو از بلاگم حذف میکنم. مطمئن باشید این اشتباه دیگه هرگز تکرار نمیشه.

امروزم می‌خوام دو کتاب از یک نویسنده ی خارجی رو بهتون معرفی کنم؛ نویسنده‌ای که خودم یکی از پروپاقرص‌ترین طرفداراشم==> خانم لیلین پیک. از ایشان فقط دو کتاب «رویای روی تپه» و «یاغی عشق» در ایران ترجمه و چاپ شده و از ۷ سال پیش به این طرف که سیاستهای وزارت ارشاد تغییر کرد، کتابهای ایشون هم دیگه مجوز ترجمه و چاپ نگرفتند.   

اول: 

 

اسم نویسنده و مترجم که معلومه. 

تعداد صفحه: ۲۴۹

انتشارات: درسا (لیوسا) 

اینم خلاصه‌ای که خودش نشر درسا در سایتش گذاشته: 

کاترین هیوم دختری جذاب با موهایی قرمز براق معلم مدرسه‌ای است که قرار است خرابش کنند و او برای جلوگیری از این کار، حاضر به انجام هر کاری‌ست. به همین جهت مردم دهکده را با خود همراه می‌کند. لکس موران رئیس کمیته آموزشی مردی بسیار ثروتمند است و کاترین مبارزه جدی را با او شروع می‌کند، اما آیا او می‌تواند موفق شود؟ چرا که کاترین خصوصیات عجیبی دارد و رک و صریح است که گاهی با جسارت و گستاخی توأم می‌شود و در این بین احساس می‌کند از لکس موران خوشش آمده است .
پشت‌جلد :
لکس موران مردی با قدرت و نفوذ بسیار بود. و اگر او تصمیم می‌گرفت که مدرسه‌ی محلی به علت کوچک بودن و عدم سوددهی باید بسته شود، به احتمال زیاد در این کار موفق می‌شد، ولی کاترین که در آن مدرسه معلم بود، شدیدآ و عمیقآ احساس می‌کرد که باید مانع از بسته شدنش شود. زنی مبارز و یاغی که مصمم بود با هر شیوه و روشی که میسر باشد، در آن مبارزه پیروز شودو با او مخالفت کند، اما آیا این نبرد و مبارزه‌ای نبود که به شکست منتهی می‌شد؟ چرا که... 

به نظر من این کتاب یکی از لطیفترین و زیباترین کتابهای خارجی بود که خوندم و اگر تا حالا نخوندیدش حتما از دستش ندید. 

 دوم:  

 

مشخصات این کتاب هم مثل کتاب بالاست. (نویسنده، مترجم و انتشارات) 

نیکولا معلم خیاطی است که بخاطر دست تنها بودن مادرش مجبوره برگرده پیش او و در کارهای مغازه به او کمک کند. دکتر میشل جوان و مغرور، پزشک دهکده است و این دو از همان بدو ورود نیکولا به دهکده، با هم دچار تنش و اختلاف میشوند و باقی ماجرا. 

این کتاب هم به نظر من بسیار جذاب، لطیف و دوست داشتنی بود و شدیدا خوندنش رو بهتون توصیه میکنم. 

عزیزانم کتاب یاغی عشق همچنان تجدید چاپ میشه و شما براحتی میتونید فیزیکش رو تهیه کنید اما رویای روی تپه ظاهرا چاپ مجدد نداره (تو سایت خود نشر درسا دیگه نیست) برای همین فکر کنم راحتتر باشید که از سایت www.98ia.com دانلودش کنید البته کتاب یاغی عشق هم برای دانلود وجود داره در اینترنت هم حقیقتش میخوام خواهش کنم ازتون که برای حمایت از ناشرین و نویسندگان، به جای دانلود خود کتاب رو بخرید لطفا  

نظرات 9 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://www.397.blogsky.com

سلام
دمت گرم
خیلی جالب بودند
خوندمشون حسابی با حال بود
ممنون از وبلاگت و اطلاع رسانیت
منم یه وبلاگی دارم که توش می تونی کتابایی پیدا کنی
ممنون می شم نظر بدی

همه رو ایکی ثانیه خوندید؟! ماشالا به شما

مامان سمیر دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 01:45 ب.ظ

بهاره جون چه کار خوبی کردی عزیزم ...من اصلا هیچ کدوم از این کتابارو نخوندم ...برم که شروع کنم ...اون دو تا کتاب قبلی این نویسنده توی کتابفروشی ها هست یا نه ؟
راستی خودت چطوری ؟از اوضاع خودت بگو ؟من چند روز انترنت نداشتم انگار چند ساله ازت بی خبرم ...

مرسی ترلان جانم
عزیزم اونایی که برای دانلود نذاشتم هنوز تو کتابفروشیا پیدا میشوند اما اونایی که برای دانلود گذاشتم تو بازار نیست و میتونی با خیال راحت دانلودشون کنی
خودمم بد نیستم مرسی... نی نی هم طفلکی خیلی مظلوم و بی آزاره... اصلا اذیتم نمیکنه فعلا
تو خودت خوبی؟ سمیر خوبه؟

مموی عطربرنج دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 02:33 ب.ظ http://atri.blogsky.com

باریکلا دوست جون!!
من هر دوشو خوندم...
هر دوش لج لجبازی شیرینی داره و فوق العاده زیباست...
لیلین پیک بی نظیر می نویسه!
من که کیف کردم دوستم...
مرسی از سورپرایز!

مرسی دوستم...
سومین کتابشم بخون و حالشو ببر
گلبونت دوست جون

ساینا!. دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

من رویای روی تپه روخوندم

این دوتای دیگه رو هم بخون که محشرند

مبینا دوشنبه 23 مرداد 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://aroosesefidpoosh.blogfa.com

مرسی عزیزم.من چند روزه کتابهایی که معرفی کردی رو دانلود کردم.ممنون

خواهش میکنم مبینا جان... امیدوارم خوشت بیاد ازشون

بهناز سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 12:44 ق.ظ

سلام
هر دو کتاب و خوندم و عاشقشونم. کتابی که معرفی کردی رو نمیشه دانلودش کرد؟ باید بریم تو کافه رمان بخونمیش؟ببخشید انگار من زیاد وارد نیستم

نه عزیزم این حرفا چیشه... تا دیشبم گذاشته بودم ام خوب وقتی خوندم کتابو دیگه روم نشد بذارمش بمونه اینجا... لینکشو زیر اون یکی کامنتت گذاشتم از اونجا میتونی بری دانلودش کنی

بهناز سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 05:01 ق.ظ

میشه پی دی اف این کتابو بزاری

بهنازی دیروز گذاشته بودم تا ساعت ۱۲:۳۰ شب هم بود اما راستش انقدر کتابش بی ناموسی داشت که خجالت کشیدم بذارمش اینجا بمونه آخه اون وقتی که گذاشته بودمش خودم هنوز نخونده بودمش
داستانش قشنگه اما خوب میگم بی ناموسی زیاد داره توش

بهناز سه‌شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 11:00 ق.ظ

سلام
بابا تو که مقصر نیستی. خوب خودتم نمی دونستی ، حالا هم چیزی نشده ، یه جاهایی اش رو چشم بسته می خونیم راستش این آدرسی رو که دادی نصفه و نیمه دانلود می کنه و بعدش رفرش میده! من قاطی کردم ، لطفا کمکم کن

بهنازی الان برات ایملیش میکنم اصلا... چند دقیقه دیگه میلتو چک کن

نسی جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 03:45 ق.ظ

سلام. من کتاب یاغی عشق رو چون شما پیشنهاد کردین خوندم و به نظرم اصلا قابل مقایسه با رویای بالای تپه نبود.. گرچه تم هردو کتاب تقریبا نزدیک به هم بود اما آن کجا و این کجا... در هرصورت این کتابو به کسی پیشنهاد نمیکنم هرچند قلم لیلین پیک رو خیلی دوست دارم. به نظرم در یاغی عشق شخصیت زن رو خیلی خوار و ذلیل توصیف کرده بود ..گرچه تلاش زیادی کرده بود که شخصیت مبارز و جنگجویی رو نشون بده اما به نظرم با تحقیرهایی که کاتربن در برابر لکس میشد خوار و خفیف میشد نه تنها عشق برای خواننده (خودم) تداعب نمیشد بلکه یه جورایی آدم رو هم زده میکرد! خوشحال میشم نظر شمارو هم بدونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد